23 Kasım 2012 Cuma

DIY: Öğretmenler Günü Hediyesi

Bu seneki öğretmenimiz kesinlikle hediye kabul etmeyeceğini söyleyince ben de manevi değeri yüksek ve maddi değeri olmayan bir hediye yapmaya karar verdim. İnternette araştırıp buldum, kızlarımla beraber her iki öğretmene de güzel bir hatıra yaptık. Öğretmenlerin baş harflerini WORD de bastım, kalemleri yapıştırma görevini de kızlara verdim.  Elimde A4 kâğıda uyan çerçeveler olmadığından en yakın dükkândan kahverengi, kenarı yaldızlı çerçeveleri aldım. Pembe sprey boya kızımın bisiklet sepetini boyamak için alınmıştı, yani o da evde vardı. Gerisi de fotoğraflardan belli.
Biz dayanamadık, hediyemizi hafta başında hazırlayıp verdik. Öğretmenlerden geri dönüşlerini aldık bile. Çok duygulanmış ve okuldaki herkese göstermiş. Kızım mutlu= Ben mutlu, eşim hepimizden mutlu çünkü minimum harcama.
 
Yalnız şimdiden uyarayım, öğretmeniniz pahalı hediyelerden hoşlanıyorsa bu faaliyeti kesinlikle yapıp vermeyin, yoksa  “Anne, öğretmen bana taktı” klişesiyle karşı karşıya kalabilirsiniz.
 
İyi haftasonları,
Sevgiler,
XOXO



 

 
 









11 güzel fikir:

huuuubakbi dedi ki...

çok hoş kalem kullanılması da ayrıca güzel fikir olmuş harika

CEPAYNASI dedi ki...

çok beğendim,
çocukların da,
senin de ellerine sağlık!
ayrıca öğretmenlerini de kutluyorum,
hediyeye bakış açıları için!

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

aaaaa süper fikir yahuu teşekkürler canımcım,anneme de yapmayı çok isterim bunu:)

individuelle dedi ki...

cok güzel bir fikir. eminim cok begenmistir. ben de yegenimin yeni odasina hediye eki olarak birsey ariyordum, sanirim bu fikri cok tuttum tesekkür ederim ilham icin.

Evimin dekoratörü Esin dedi ki...

Mormenekseler, fikri internetten bulmuştum ama sonucu ben de beğendim :)

Cepaynam, idealist, çocukları ve öğretmeyi seven öğretmenlere saygım sonsuz. Beğenmene çok sevindim :)

Bakterii, yaparken kağıt yerine karton kullanabilirsen sanırım daha kalıcı olabilir. Sevgiler :)

Individuelle, renkler tam çocuk odasına göre, Sevgiler :)

Nuray dedi ki...

Her yere yetişen , her şeyi düşenen insan.Güzel insan...

Çok güzel olmuşlar gerçekten...

Evimin dekoratörü Esin dedi ki...

:) Ama ben çok duygulandım şimdi... Çok teşekkür ederim. Öpüyorum.

AslıASLI dedi ki...

İnsanın kendi el emeği ile bir şeyler üretmesi ve bu kadar güzel olması harika bişey.
Çok beğendim ellerinize sağlık :)

Evimin dekoratörü Esin dedi ki...

Aslı, çok teşekkür ederim :) Sevgiler.

İkizBebek dedi ki...

şahane fikir.not edilmeli.

Evimin dekoratörü Esin dedi ki...

Siz de bizim gibi çifter çifter yaparsınız herşeyi :)