27 Şubat 2015 Cuma

Mavi Mutfak


Mavinin sıcak tonlarını ne kadar çok sevdiğimi oğlum olduktan sonra anladım. Odasının duvarlarını gökyüzü mavisine boyatmayla başladık. Daha sonra şifonyerlerinden birini turkuaza dönüştürüp, salonumun en büyük duvarına mavi tonlarında bir tablo boyayarak devam ettim. Tablo salona asılınca ufak ufak mavi dekor objelerini ekledim ve bir baktım ki evim gittikçe ferahlıyor. Eskitmeye en çok yakışan renklerden biri bence. Bu mutfağı da görünce çok beğendim. Farklı dolap kupları, tezgah arasındaki minik penceresiyle çok şirin. Ben yapsam aralara beyazı da bolca kullanırdım ama bu haliyle de çok güzel. 
Hepinize huzur dolu bir haftasonu diliyorum,
Sevgilerimle XOXO
















1 güzel fikir:

Adsız dedi ki...

Bu rengi ben de çok severim huzur veriyor insana,üstelik yakışmadığı renk de yok ;)))